VSE LEPO, SAME ROŽCE!

Kategorije

free web tracker
site statistics

Arhiv

PROTESTI V MARIBORU IN UKREPANJE POLICIJE…

27.11.2012

Po doooolgem času bom spet nekaj napisal na tale svoj blog. Že dolgo nisem, pa še danes imam kaj za povedat. Vse napisano je izključno moje osebno mnenje.

Danes prebiram o včerajšnjih protestih v Mariboru, gledam filmčke objavljene na spletu in spremljam debate na internetnih straneh… Opažam, da ljudem še vedno ni jasno kaj je delo policije in kot vedno pogrešam ,da policija ljudem obrazloži zakaj je ukrepala kot je.

Da smo si na jasnem, da podpiram t.i. vstajo v MB, podpiram ljudi, ki jim je dovolj in podpiram proteste v zvezi tega. Mislim, da se ne bom zlagal, če napišem, da se večina policistov strinja s tem kar se dogaja. Navsezadnje imamo tudi mi dovolj barabij v tej naši deželici, varčevanja na račun ljudi in vse večjo bedo. Vendar pa policija mora skrbeti za red in jamranje ljudi, ki so bili poškdoovani v teh demonstracijah name ne naredi nekega velikega vtisa. Že včeraj mi je bilo kristalno jasno, da bo danes po vseh medijih spljuvana policija in se bo povsod pisalo o prekoračitvi pooblastil.

In potem berem razne komentarje, da so se policisti spravili na mirne protestnike in kako obstaja mnogo posnetkov v zvezi tega…

Sam v MB nisem bil, vse kar sem videl je bilo preko TV, spleta…vendar pa sam nisem videl nič spornega na strani policije. Na vseh posnetkih je bilo lepo videti, kako so nekateri protestniki v policiste metali vse kar jim je prišlo pod roke. Seveda ne samo v policiste, steklenice, granitne kocke in ostala šara je letela po vozilih, trgovinah, stavbah… Zaradi tega je policija zelo glasno in jasno začela ljudi pozivat, da se razidejo, ker prihaja do množične kršitve JRM (javni red in mir), množica je bila pozivana preko policijskega helikopterja in s strani policistov. In ker je bilo evč kot očitno, da množica UKAZA POLICIJE ni upoštevala, je policija skladno z zakonom uporabila t.i. prisilna sredstva… in ja tudi solzivec, ki spada pod najmilejša prisilna sredstva. In potem prebiram, da so odrivali in špricali protestnike, ki so samo sedeli na tleh… Tudi sedenje je upiranje. Pasivno upiranje. Tisti, ki so kljub pozivom in ukazom policije še vedno sedeli na tleh in se niso hoteli umakniti…so se upirali. In če pred tem posamezniki ne bi metali predmetov v stavbe, policiste in s tem ogrožali vse tam zbrane, bi ti še vedno lahko mirno sedeli na cesti in protestirali. Nihče ne bi dal ukaza naj se prazni trg, če bi ljudje samo protestirali. Kljub sežiganju plakatov in manjšim incidentom s pirotehniko, policija ni takoj odreagirala, kar pove, da ni bil namen policistov tepsti ljudi, kot nekateri danes pišejo. Ko pa je stvar postala resnejša in nevarnejša je policija, tako kot mora, tudi odreagirala.

Stresati jezo na policijo naslednji dan je neumesno. Po posnetkih, ki sem jih videl, je jasno videti, da je policija veliko prej pozivala ljudi da se razidejo in da bo v primeru nadaljevanja kršitev uporabila prisilna sredstva. In zelo lepo je videti kako so ljudje kljub temu čakali tam kaj se bo zgodilo, nekateri so izzivali in še naprej metali stvari v policiste. In policija je množico začela razganjati.

Takrat ni časa, da bi vsakega posebej vljudno vprašali če je on kršil JRM, takrat pade ukaz, da je treba množico razgnati in to je to. Vsi, ki mislite, da ste bili preganjani kar tako pa se motite, ker so vas prej glasno pozivali, da se odstranite s kraja, ker je prišlo do množične kršitve. To pomeni zelo enostavno povedano, obrni se in pojdi stran… ne za to, ker ne bi smel protestirat, temveč zato, ker je a protestu prišlo do nemirov, ki jih je treba ustaviti in je zate kot protestnika tam zadrževanje nevarno. In popolnoma isto velja za novinarje, ki vedno tiščijo v prve vrste, potem pa se še cel teden piše da so bili poškodovani celo novinarji, ki so samo spremljali zadeve. Popolnoma razumem, da je to njihovo delo, vendar pa naj poskrbijo za to, da ga bodo lahko opravljali varno.

Žal mi je za vse poškodovane, tako policiste kot protestnike, tudi za vso škodo, ki je bila posledica…vendar pa naj se ne stresa sedaj jeze na policiste, ki so svoje delo morali opraviti. Mogoče je bil celo kdo od pritestnikov poškodovan po krivici, sigurno pa so bili po krivici poškodovani policisti. Če se začne to tolerirat, potem bo lahko nekaj čisto normalnega, če bo kdo poštarju v glavo vrgel steklenico, ker mu bo ta dostavil pismo iz davčne…

Kaj bi bilo če policija ne bi odreagirala? Maribor bi gasili do jutranjih ur, poškodovano bi bilo ogromno stavb, vozil in seveda tudi ljudi…oropane bi bile trgovine, razbiti lokali…vse to za sabo potegne peščica tistih, ki na tak protest pridejo samo z enim namenom…delati škodo in noreti. In tudi v tem primeru bi vsi krivili policiste… Tako ej to v naši državi. Med tem, ko je vzrok za protest na dopustu se ljudje razburjajo nad policisti. In namen je dosežen.

Slabo voljo in nestrinjanje s politiko bo treba usmeriti drugam. Treba se bo odločiti ali bomo še naprej podpirali ene in iste politike, ki nam delajo škodo že od rojstva naše države… Vsak posameznik se bo moral odločiti ali je bolje ostati doma ali oditi na volitve. Ljudje, ki vodijo našo državo so voljeni….

Da ne bom predolg. Še enkrat…tole je moje osebno mnenje, katerega sem se odločil podeliti. Zavedam se , da jih bo mnogo takih, ki se z mano ne bodo strinjali…ampak tako pač je. Vsak ima pravico do svojega mnenja in ga tudi izražati…. ampak na miren način.

Gotof sn.

  • Share/Bookmark
 

19 komentarjev »

  1. Aja pravi

    se podpišem pod tole… Sicer bila v MB, slišala komentarje kolegov ki so bli tam v kritičnem času :sad: , sami pa smo prišli ko se je že vse pomirilo… Glede na pozive in objave na FB, pa se mi zdi, da bo danes treba v LJ, ker je napovedan protest ob 17.uri na KOngresnem trgu.

    27.11.2012 ob 15:10 | #

  2. Krajnc B. Krajnc B. pravi

    Vojc, imaš prav. Na koncu prideš do spoznanja, da je policija ena navadna nogometna žoga, ki jo že 21 let z vsakim takšnim dejanjem politikanti še z večjim veseljem brcajo sem ter tja, jo izrabljajo za nabiranje točk pri “ovcah”, ki jim še vedno slepo verjamejo, na koncu pa ga najebemo fsi, samo oni ne.Jaz še nisn gotof!:evil:

    27.11.2012 ob 15:54 | #

  3. IZI pravi

    vojc to j to. vse nadaljnje razprave so izguba cajta in odveč!!!!

    27.11.2012 ob 22:57 | #

  4. Štajerka pravi

    Vse je res,samo politiki se bodo morali vprašati,kako dolgo še boste vzdrževali red in posledično tudi varovali njih, za take plače.Vi se tega ne sprašujete?Obsojam pa metanje kock in razbijanje,drugače pa bravo Maribor!

    28.11.2012 ob 08:11 | #

  5. aleš . mali pravi

    podpišem

    28.11.2012 ob 08:15 | #

  6. vojc vojc pravi

    Štajerka- ja, to kar si napisala se jih sprašuje vse več… in tega je strah tudi politike. Drugače pa tud jaz pravim bravo Maribor! Če seveda odmislim te dogodke :wink:

    28.11.2012 ob 08:57 | #

  7. Žiga pravi

    Vse kaj je napisano je zelo lepo in prau, ampak gre se za male stvari, ki jih je policija oz. določeni posamezni policisti počeli. Sem biu tam in tudi slišau stvari od drugih znancev. To da je policija delala vse po pravilniku je verjetno res in kot pasivnega protestnika policija vklene in odpelje na postajo, problem je, kr je policija takšne protestnike prebutala in počakala na druge policiste, da so še si še oni dali malo “duška”. In to se je baje, jaz vem to posredno, dogajalo kljub nasprotnim ukazom nadrejenih policisto, ki so skušali take sodelavce pomiriti. Bistvo je v tem kr je kr nekaj naših policistov mentalno ali kakorkoli “slabših”, oz. kakor je zelo dobro pisalo v enem članku, daj človeku moč in pokazal se bo njegov značaj! Glede metanja kock in uničevanja s strani protestnikov pa seveda čisto nepotrebna oz nedopustna stvar, ampak kjer so protesti bo tudi prej ali slej nasilje in materialna škoda… Osebno mnenje, lp :)

    28.11.2012 ob 13:09 | #

  8. fuga pravi

    No ja, tako kot je nedolžno navijaštvo mariborskih “vijol”. Grem stavit, da so bili glavni zraven predstavniki podivjanih Mariborskih navijačev in upam, da so jih dobili po grbi. Je pa vse skupaj bolj igra, ko gre eden, verjetno najbolj nor, v žerjavico po kostanj, drugi pa ga snemajo in to je vse. Če pa bi policija samo mirno opazovala provokacije in razbijanje, jih pa ne rabimo. In spet bi nekaj prihranili. … Za koga že.

    28.11.2012 ob 18:13 | #

  9. MamooYebatz pravi

    Respect! Če povzamem, vsaj policaji v tej državi še spoštujejo pravila in zakone!

    29.11.2012 ob 08:04 | #

  10. vojc vojc pravi

    Lepo povedano, samo očitno premalokrat s tem seznanjamo javnost… VIR: RTV SLO http://tvslo.si/predvajaj/notranja-komisija-preverja-ravnanje-policistov/ava2.151718438/

    29.11.2012 ob 09:13 | #

  11. Adil pravi

    Pošteno in jasno povedano!!!

    29.11.2012 ob 10:23 | #

  12. dv58 pravi

    Popolnoma razumljivo, da ščitite svoje kolege. In popolnoma razumljivo je, da iščete logične izgovore. Vendar tako kot povsod je tudi tu policija ščitila predvsem oblastnike. Pri tem ne zagovarjam vandalizma, ki so ga zganjali posamezniki in se strinjam, da jih je bilo potrebno ustaviti. Vendar izbrani način ni pravi. Solzivec še zdaleč ni nenevarno sredstvo in za občutljive posameznike je lahko usoden. Čudim se policistom, da ste kljub temu, da Vam hodijo po glavi, vam zmanjšujejo plača in ukinjajo različna nadomestila še vedno jih pripravljeni braniti. Z zgodbo o JRM se opravičujete sami pred sabo.

    29.11.2012 ob 10:27 | #

  13. vojc vojc pravi

    Vsak ima svoje mnenje. Jaz za napisanim stojim, če ne bi bil prepričan v napisano, tega ne bi objavljal. Bi pa dodal, da še nsiem slišal, da bi bil za koga solzivec usoden. Hkrati pa policisti niso ščitili politikov ampak so za moje pojme zagotavljali red, ker so zadeve ušle iz kontrole. Če bi ščitili politike bi se spravili na ljudi že takoj na začetku…teh časov ni več…upam. Če potegnem črto se ne bi zgodilo popolnoma nič, če ljudje ne bi začeli z metanjem stvari v objekte, vozila, policiste, če se ne bi začela uporabljati doma izdelana pirotehnika, ki je bila tako kot betonske kocke veliko veliko bolj nevarna od solzivca, ki so ga uporabili policisti. Želim si le, da ljudje začnejo malce razmišljati in se osredotočijo predvsem na to, komu gre na roke, da se cela država trenutno ukvarja bolj s tem ali je policija delala prav kot s tem kaj je v državi dejansko narobe… Sicer pa hvala za mnenje.

    29.11.2012 ob 10:34 | #

  14. dv58 pravi

    Slozivec ima lahko številne škodljive učinke in v strokovni literaturi je kar nekaj poročil o hudih zapletih tudi smrtnih. Ogroženi so astmatiki, bolniki s KOPB, srčni bolniki, starejši od 60, otroci in tako dalje (http://dv58.blog.siol.net/). Policija izvaja ukaze. Vendo jih je, skozi zgodovino. Tisti, ki ukaz izdajo imajo različne motive. V tem primeru sem prepričan, da motiv ni varovanje reda in miru ampal utišati nadležno množico. Množice so velikim varčevalcem po Evropi zelo nadležnie. Policija je pač del državnega aparata, s katerim oblastniki usiljujejo svojo voljo obubožanemu narodu. Proizvajalci bojnih strupov si pa manejo roke.

    29.11.2012 ob 11:13 | #

  15. vojc vojc pravi

    Kot sem napisal… mislim, da so bile steklenice, granitne kocke in ostali predmeti, ki so leteli po zraku veliko bolj nevarni od solzivca…msilim, da se tukaj lahko strinjava. V kolikor bi bil motiv utišati po vašem “nadležno množico” bi policija protestnika razgnala takoj in ne bi čalakala na ostale kršitve. Sprašujem pa vas, kaj bi bilo, če policija ne bi ukrepala kot je? Recimo, da bi policisti tam samo stali in gledali tiste, ki so začeli z uničevanjem? Kaj bi v tem primeru brali naslednji dan v medijih? Bolj bi se strinjal s tem, da je policija vedno v vsakem primeru glavni krivec za vse kar se dogaja, kar s pridom izkorišča tudi politika.

    29.11.2012 ob 12:14 | #

  16. dv58 pravi

    Zagotovo so nevarni tudi leteči predmeti, vendar o solzivcu premalo veste, da bi lahko zagovarjali tezo o njegovi nenevarnosti. Posameznike, ki so metali različne predmete bi lahko izolirali in odstranili. Žal mi je, da tako naivno razmišljate. Spominjate me na neke druge čase, ko tudi nismo smeli reči kaj mislimo in ko je policija (takrat milicija) prihajala s podobnimi izgovori.

    29.11.2012 ob 12:23 | #

  17. vojc vojc pravi

    Nikjer nisem napisal, da sem nek poznavalec solzivca, vendar pa obstajajo strokovne službe, ki se ukvarjajo s tem kaj je smotrno in varno za uporabo. V kolikor bi šlo za tako nevarno snov se le ta ne bi prodajala v prosti prodaji in zagotovo ne bi bila dovoljena v policiji. Kakšen učinek ima sprej vem, ker sem ga izkusil večkrat tudi sam. Še danes vidim normalno. Prav tako imamo v policije tudi sredstva za blaženje učinka s katerimi po uporabi solzivca in obvladanju kršitelja le temu pomagamo. Glede odstranitve in izolacije posameznikov pa lahko napišem popolnoma isto kot vi…da razmišljate naivno. Seveda je možno iz množice potegniti posameznika, več njih veliko težje, predvsem pa je to odvisno od situacije. Pri tem mora sodelovati veliko policistov, ki usklajeno izvedejo tak postopek. Pri tem prav tako pride do prerivanja, saj kordon zakoraka v množico in kaj hitro spet lahko pride do množične kršitve. Tisti, ki so tam z namenom kršenja in izvajanja KD policistov prav gotovo ne čakajo na mestu, ampak se razbežijo med ljudi. Lovljenje takih posameznikov med množico pa bi bilo tako za policiste kot ostale protestnike nevarno. Prosim če se ne dramatizira preveč…ker smo daleč od časov, ko se ni smelo govoriti. Zagovarjam svobodo govora in sprejemam različna mnenja. Dejstvo je, da policija ni proti protestom, kjer ljudje povedo kaj jih moti, nasprotno se z ljudmi strinja velika večina policistov, če ne kar vsi. Vse težave se pojavijo samo zaradi nasilja, ki pa ga policisti enostavno ne smejo tolerirat. Še vedno mi niste odgovorili kaj bi bilo, če policija ne bi odreagirala? Upam pa da sem dovolj dobro razložil zakaj se v tem primeru ni dalo iz množice izolirati tiste, ki so začeli z napadi. Lahko še dodam, da se jih proba kasneje identificirati na podlagi posnetkov in se delo policije ne zaključi , ko je konec protestov. Roko na srce pa jih tudi mirni protestniki niso izolirali , ampak so jih vzpodbujali in odobravali njihovo početje.

    29.11.2012 ob 12:52 | #

  18. dv58 pravi

    Naj Vam odgovorim na vaše vprašanje. Vsaj 50% možnosti je, da bi se demonstracije končale mirno. 30 let se ukvarjam z medicino in sem ob teh dogodkih namenoma prebrskal literaturo o solzivcu in ugotovil, da je kliničnih študij sicer malo, verjetno zaradi etičnih pomislekov. Veliko je pa študij na živalih, ki kažejo na možnosti številnih zapletov. To, da vi vidite, kljub temu, da ste bili izpostavljeni solzivcu ne dokazuje ničesar. Solzivec sem tudi sam izkusil v rajnki JLA. O strokovnosti “strokovnih” služb raje ne bi govoril. Ravnokar sem poslušal predsedniške kandidate, ki oba zahtevata, da se presodi ali je policija le prekoračila pooblastila.

    29.11.2012 ob 22:37 | #

  19. vojc vojc pravi

    Več kot očitno je da se strinjava v tem, da se ne strinjava :lol: Kot strokovnjak ne cenite ostalih strokovnjakov in strokovnih služb… No tudi sam jim kdaj ne cerjamem… Kot policist pa poznam delo policije in lahko mirno trdim, da se zadeva v MB ne bi končala, če policisti ne bi odreagirali… Za to niti procent možnosti, ker so se zadeve že zgodile preden je policija odreagirala. Upam, da se zadeva nikjer več ne ponovi… Tako upajo tudi policisti, ki jim v teh situacijah ni lahko. Upam tudi, da sva z debato končala, ker imava očitno različne poglede na ta dogodek.

    29.11.2012 ob 23:40 | #

Komentiraj

:mrgreen: :neutral: :twisted: :shock: :smile: :???: :cool: :evil: :grin: :oops: :razz: :roll: :wink: :cry: :eek: :lol: :mad: :sad:

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

RSS vir za komentarje. | TrackBack URL